مقالات

افضل 9 موديلات احذية الممرضين (1)

نحن نتصور دائما بان الاطباء هم المنقذون لنا نحن البشر، نريد ان نقول هنا اذن ما هو دور الممرضين في ذلك؟
العمل لساعات طويلة في المستشفيات، الهرولة المستمرة من غرفة الى غرفة من اجل العناية وتقديم الخدمات للمرضى… نعم ان عمل الممرضين صعب للغاية، هل تعلم ان معظم الممرضين وبسبب جهدهم وعملهم الصعب يصابون بآلام شديدة في الظهر وفي القدم؟
اذا كنت ممرضا فتعلم جيدا ان الوقوف المستمر والطويل والركض المتواصل طوال اليوم قد يسبب الاذى في قدمك. ما تحتاجه انت هو حذاء جيد صمم خصيصا للمرضين، حيث تاخذ الاقدام راحتها فيه وتمنحك حرية وخفة في الحركة في مكان عملك.

نشير هنا الى افضل احذية تناسب الممرضين:

1.Asics Womans Gel – Venture5

کفش مناسب برای پرستاران - ماه

این نوع کفش برای پرستاران بسیار مطلوب است. زمانی که باید 12 تا 14 ساعت در روز کار کنید، باید کفش های راحت، سالم و محکم انتخاب کنید.
این نوع کفش همه این ویژگی ها و حتی بیشتر از آن را دارد.
نکات مثبت این کفش
محکم
، بسیار شیک و
طراحی فوق العاده
با رنگ های مختلف است
.

2. کفش ضد آب Sloggers Woman

کفش - ماه

این نوع کفش به دلیل ضد آب بودن و از آنجایی که بیمارستان ها محیطی ناسالم برای افراد محسوب می شود، یکی از بهترین انواع کفش مناسب پرستاران محسوب می شود، بنابراین ممکن است پرستار بخواهد به طور مداوم کفش های خود را بشویید. این نوع کفش، کفش محکمی است و به راحتی تمیز می شود، رنگ های متفاوت و طرح های بسیار شیکی دارد، علاوه بر این، به دلیل ضد آب بودن، برای کشاورزی نیز مناسب است.
مزایا:
ساخته شده از 100٪ مواد قابل بازیافت،
بسیار راحت ،
سبک،
نرم و انعطاف پذیر،
100٪ ضد آب

 

3. کفش پرستار حرفه ای کابریو زنانه Dansko Womans

کفش مناسب برای پرستاران - ماه

 

این نوع کفش حداکثر راحتی را برای پرستاران فراهم می کند. زیره کفش به قدری مناسب است که حتی کسانی که پاهای پهن دارند با پوشیدن این کفش ها احساس راحتی می کنند. از آسیب رسیدن به پاها جلوگیری می کند. برای کسانی که زیاد می ایستند مفید است.
مزایا:
ساخته شده از 100٪ چرم،
استحکام بالا،
تمیز کردن سریع،
طراحی عالی

Related Posts

اترك تعليقاً